REKLAMACJE I ZWROTY

  • Gwarancja roczna na produkty liczona od daty wystawienia faktury.
  • Nie udzielamy gwarancji na: wszelkie elementy elektryczne, czujniki oleju, chromowane wykończenia lub niebieskawe przebarwienia układów wydechowych, pasy napędowe, amortyzatory, części używane oraz części zmodyfikowane.
  • Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone mechaniczne, elementy zużywające się w naturalny sposób podczas eksploatacji oraz towary zamontowane w sposób niewłaściwy bądź niezgodny z ich przeznaczeniem. Zalecamy montaż części elektrycznych przez wykwalifikowany lub autoryzowany warsztat.
  • Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru na adres firmy z dołączoną informacją o podstawie reklamacji oraz dowodem zakupu.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy.
  • W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu Internetowego na adres Klienta, wskazany w formularzu reklamacyjnym. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep Internetowy zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego, rachunek bankowy.

Formularz – Reklamacja towaru

    Dane klienta:

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Miasto (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Ulica (wymagane)

    Nr mieszkania (wymagane)

    Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie towar i dostarczony w dniu (wpisz datę dostarczenia towaru poniżej) jest wadliwy. (wymagane)

    Wada polega na: (opisz wadę produktu poniżej) (wymagane)

    Wada została stwierdzona w dniu: (wpisz datę stwierdzenia wady poniżej) (wymagane)

    Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: (* wybierz jedną z możliwości 1, 2 lub 3)

    1.wymiany towaru na nowy (art. 561 § 1)

    2.obniżenia ceny towaru o kwotę w złotych:

    (Wpisz wartość obniżenia ceny towaru)

    (Wpisz wartość obniżenia ceny towaru - słownie)

    Proszę o zwrot podanej kwoty na konto (art. 560 § 1): (wpisz nr swojego konta)

    3.odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto (art. 560 § 1):

    (Wpisz nr swojego konta)

    Dane sprzedawcy:

     
    Black Chopper Shop Artur Świrko
    ul. Romana Maya 1
    61-371 Poznań
    black.chopper.shop@gmail.com
    www.black-chopper-shop.pl